Készülj fel egy irodai kalandra! Az „Irodai Intrika” játékban te magad vagy az iroda alkalmazottja, és projekteidért keményen meg kell dolgoznod. Lépj be különböző szobákba, hogy segítséget kérj könyveléshez, adózáshoz, jogi ügyekhez vagy üzleti tanácsadáshoz. Fedezz fel új lehetőségeket az iroda minden sarkában, de ne feledd, a pihenés is fontos! Keresd fel a pihenőszobákat, mielőtt utolér a kiégés.
Nincs munkahely főnök nélkül. Ő a játék sava-borsa, aki bármelyik folyosón feltűnhet. A kedvétől függ, hogy éppen segít neked, vagy jobb, ha elkerülöd. A játék végére csak az reménykedhet az előléptetésben, aki a legtöbbet teljesítette. Vajon ki lesz az iroda királya vagy királynője? Próbáld ki az „Irodai Intrika” játékot, és bizonyítsd be, hogy te vagy az irodai zseni!

Az „Irodai intrika” nevű társas egy tipikus „euro” játék, mely szabad mozgást biztosít a pályán, ahogyan az életben egy irodában. A projektek absztrakciójában részt veszünk, például a téma szerint a könyvelés területén dolgozunk, a valóságban egy kék kockát mozgatunk. A főnök szerepe élethű és irodai atmoszférát teremt: az eredménye az akciónak attól függ, hogy a főnök milyen hangulatban van, és néha vadásznunk, néha pedig kerülnünk kell őt. A játék energia rendszere szintén az élet adaptációját tükrözi: sürgős esetekben több energia szükséges futáshoz, míg lassabb tempóban dolgozva kevesebb energia fogy, és a pihenőszoba feltölt. Az alattunk dolgozó segítők és alkalmazottak nem oldják meg helyettünk a feladatokat, de javítják a terhelhetőségünket.
Galéria
(a galéria letöltésoptimalizálás miatt csak oldalfrissítés után jelenik meg)
Erősségek
- Valósághű irodai élmény: a játék egy valósághű irodai környezetbe helyez minket, ahol a projektek elvégzése és az iroda életében való navigálás valódi kihívásokkal jár.
- Főnök szerep fontossága: a főnök jelenléte és szerepe változatos és meghatározó a játékmenetben, több helyzetkomikummal fűszerezett karakter a valósággal való összefüggések felfedezésére.
- Versenyképes elemek: az győzelemért folyó verseny fokozottan versengő és motiváló játékélményt biztosít.
- Energia rendszer: a rendszer innovatív megközelítést kínál a játékban, mivel a játékosoknak taktikusan kell gazdálkodniuk az energiájukkal a hatékony előrehaladás érdekében.

Adatok
Fejlesztő | Szauer István |
Grafika (prototípus) | AI |
Kiadó | Kard és Korona |
Megjelenés | – |
Fejlesztői megjegyzés
A társasjátékot eredetileg egy multinacionális cég rendelte meg alkalmazottaik karácsonyi ajándékaként, ahol az volt a szándék, hogy az irodai témát játékosan ábrázolja. A fejlesztés fő célja az volt, hogy könnyen áttekinthető mechanikával rendelkezzen, hogy alkalmas legyen családi játékként való szórakozásra. A célcsoport feltételezhetően már ismerős a társasjátékok világával, vagy könnyedén elboldogul a szabályok olvasásával (tekintettel a cég profiljára), így az euros elemek felé is nyitottam. Sajnálatos módon a projektet végül a cég visszamondta, így a játék most gazdátlanul várja a „talán jövőre” ígéretét.
Kiadási aspektus
Az irodai világ és az euro mechanika kombinációja két olyan szubkultúrára is céloz, ami elég széles célközönséget felölel. A játék nehézségi szintje megfelel a kor euros elvárásainak.