Best Life Ever, a társas egy neves PC életszimulátor adaptációja. Akár az életben, karakterünknek itt is dolgoznia, tanulnia kell, fejleszteni képességeit, növelni lakása értékét, kiépíteni a szociális kapcsolatait és ami a legfontosabb: boldogan élni az életet. Ebben a játékban bármi lehet belőlünk!

A Best Life Ever munkanéven futó életszimulátor egészen különleges ajánlattal keresi fel a játékosokat: kezdj egy új, teljesen hétköznapi életet. Költözz egy új környékre, állj be dolgozni és kemény munkával mássz a ranglétrán feljebb és feljebb! Keress sok pénzt, vásárolj sok hasznos kütyüt a lakásodba és segítségükkel fejleszd a képességeidet! Ismerkedj, barátkozz új arcokkal (esetleg ess szerelembe), rendezzetek közös bulikat, eseményeket otthon, vagy a város különböző pontjain!
Ebben a világban is, mint a valóságban, a testednek és a lelkednek folyamatos igénye van a törődésre, de ha ügyesen manőverezel a munka-szórakozás-fejlődés háromszögében, és a barátaiddal összefogva segítitek egymást, biztosan boldogulsz az új életedben, és végül az életcéljaid teljesítésével, fantasztikus emlékekkel, a legboldogabb emberként állhatsz fel a játék mellől.
Galéria
(a galéria letöltésoptimalizálás miatt csak oldalfrissítés után jelenik meg)
Erősségek
- összejátszás – sok interakció
- magas újrajátszhatóság
- életszerű – sok akciólehetőség
- addiktív
- karakterfejlődés flow

Adatok
Fejlesztő | Szauer István |
Grafika (prototípus) | Szauer István |
Kiadó | – |
Megjelenés | – |
Fejlesztői megjegyzés
A tesztjátékok során több szokatlan játékmotivációt tapasztaltam. A valós életben az ember célja az elérhetetlen tökéletesség: mindig van még hova fejlődni. Az élettel ellentétben ebben a játékban a karakter halála a játék befejezése, ami viszont nem kierőszakolható a játékosokból, így a játékidő lejárta után szinte minden esetben követelték a játékosok a játék folytatást eredményezve ezzel akár 6+ órás játékidőket is. Jelenleg a társas kooperatív jelleggel közös pontgyűjtésre buzdít; míg korábban a győzelmet a legtöbb boldogságpontot elérő játékos nyerte meg. Ez a végcél azért került módosításra, mert korábban a játékosok nem törődtek a győzelmi pontokkal (még a máskor legagresszívabban győzni akarók sem), egyszerűen csak élvezték a játékot és úsztak a „flow”-ban. Pedagógus, játékfejlesztő hétköznapi gúnyámat levetve én is örömmel vagyok titkosügynök vagy rocksztár, esetleg az alvilág ura, ami már önmagában is izgalmasabb, mint pontokat számolgatni. Ez nem egy szokványos társasjáték.
Kiadási aspektus
Garantáltan kickstarter sikerlistás, top eladást produkáló játékról beszélünk, ha az adaptált PC-s játék jogait a kiadó megszerezné.